środa, 19 czerwca 2013

Wakacyjne fotki ;)

 Hej wszystkim.U mnie nadal sprzyja bardzo ładna pogoda, z czego bardzo się cieszę.Ostatnio nic ciekawego nie wydarzyło się u mnie także dzisiejszy post będzie krótki.Oceny na koniec roku wystawione,można odetchnąć z ulgą.Dziś dodam kilka fotek związanych z wakacjami,a moich nie będzie bo nie chce mi się robić zdjęć , jest tak gorąco i jestem zmęczona. A jaka u was jest pogoda ??
+ szukam osoby ,która wyjaśni mi albo zrobi menu graficzne ( kategorie) , proszę jak ktoś wie to piszcie w komentarzach :)



                                          fotki : http://weheartit.com/


8 komentarzy:

  1. ale super te fotki :3 wakacjee :DD

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te wakacyjne fotki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zdjęcia...u mnie dość upalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia ^^ ale już niedługo wakacje więc zaiście

    zapraszam do mnie
    http://alexianja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwujemy? jeśli się zdecydujesz zaobserwuj, a ja zrobie to samo ( w komentarzu napisz, że obserwujesz) zapraszam:
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale mi zrobiłas apetyt na lody ze zdjęcia mmm:D:D:D:D
    Dodaję do obserwowanych licze na rewanż. www.sandicious.blogspot.com
    buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wakacje :) juz niedługo :D Fajny blog !

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :) Dziękuję za miły komentarz :) Będzie mi miło jak dodasz mnie do obserwowanych :) Oczywiście, ja zrobię to samo! Pozdrawiam

    www.voguerka.blogspot.com
    www.facebook.com/voguerka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)