sobota, 13 lipca 2013

Kołobrzeg,ahh :-)

Hej kochani.W Kołobrzegu przez dwa dni było pochmurnie i padał deszcz.Dzisiaj wyjrzało słońce.Z opalania jednak nic ,bo słońce niby było,ale nie na tyle żeby się opalać ,na dodatek piasek był troszkę mokry.Ten tydzień tak szybko zleciał,że nawet nie zauważyłam ,że dzisiaj już sobota.Już połowa wakacji,ja mam jeszcze coś około dwóch tygodni pobytu w Kołobrzegu.Ostatnio w Kołobrzegu był koncert ,w którym zaśpiewała m.in Sylwia Grzeszczak .Tak mi przykro bo nie miałam jak pójść na ten koncert.Sama nie mogę,a z ośrodka wychowawcy nas nie wzięli.Tak żałuje ,bo to było tak z 1,5 km od mojego ośrodka.Mam dla was kilka fotek z plaży.Mam nadzieję,że podobają wam się.Pozdrawiam.Pa.







4 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia =)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz :) odpoczynek ci służy
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kapelutek :D

    http://fire-hove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)