sobota, 3 sierpnia 2013

Dzień za dniem ....

 Cześć kochani.Dzień za dniem mija , już drugi miesiąc wakacji.Jak dla mnie to bardzo szybko lecą te wakacje.Fajnie by było jakby rok szkolny też tak szybko zleciał jak ten pierwszy miesiąc wakacji.No ale takie życie.Jak dla mnie to wakacje są udane.Cztery tygodnie we wspaniałym miejscu ze wspaniałymi ludźmi.Tego nie da się opisać.Został jeszcze miesiąc i muszę coś wymyślić żeby ten miesiąc nie był nudny.Postaram się go dobrze wykorzystać.Nad morzem dużo się opaliłam ale u mnie też jest dobre słońce i jeszcze robię poprawki i dokańczam opalanie się.W końcu jeszcze miesiąc,a takiej ładnej pogody szkoda nie wykorzystać.Niedługo moje urodzinki także muszę coś wymyślić.Ach to już będzie 15-stka , starzeję się :)Pozdrawiam was kochani i życzę udanego ostatniego miesiąca wakacji :)








                                   GÓRA OD STROJU : HOLLISTER,
                                   SPODENKI: EXPRESS ,KAPELUSZ: HOUSE

10 komentarzy:

  1. Dokładnie, te wakacje tak szybko mijają ze nie ogarniam ;) Ja mam całe wakacje tak zaplanowane ze jeszcze całego tygodnia w domu nie byłam ;) Hollister jest fajny, mam z niego koszulkę i szorty tylko szkoda, ze jest jedynie w Warszawie, a tak to za granica.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że sierpień nie minie tak szybko jak lipiec.. c;

    http://fire-hove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajną masz figure
    super blog
    obserwujemy? daj znać u mnie
    smile-mapys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te wakacje mijają strasznie szybko :C
    Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok możemy obserwować. Ja już teraz ty :).

    http://the-pink-eyeshadows.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiem kiedy minął ten miesiąc O.o
    Zapraszam:

    jak-moja-dusza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog <3
    Zapraszam do mnie - http://indestructible7.blogspot.com ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny strój kąpielowy :) czas strasznie szybko mija mi również
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mam podobny strój kąpielowy :3 Szkoda że wakacje tak szybko mijają + yobserwuję i liczę na to samo welcome-in-my-livee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny kapelusz! :)
    zapraszam: xcrazypeace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)