niedziela, 18 sierpnia 2013

Słoneczna niedziela

Witam!Już niedziela.Wymarzona pogoda , wolne i leżing smażing .U mnie jest bardzo słonecznie,aż na zewnątrz  nie da się długo wysiedzieć.Ale kto umie wykorzystać tę dobrą pogodę to nie musi narzekać.Trochę mnie martwi ,że zostało już tak mało wakacji.Jak pomyślę ,że znowu trzeba będzie wrócić do szkoły i będzie nauka,kartkówki i to wszystko, to aż mnie ciarki przechodzą.Na szczęście wakacje jeszcze trwają kochani i trzeba się cieszyć nimi póki są i nie myśleć o szkole.Pozdrawiam ,miłej niedzieli :)












8 komentarzy:

  1. Świetny Post *.*
    Zapraszam
    http://trololo-l.blogspot.com
    Może obserwacja za obserwacje? :D
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz pomysł na bloga , fajne zdj
    obserwuje liczę na to samo

    believe-in-dreaams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fotki :)


    Pozdrawiam ^^


    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. byłam w Kołobrzegu, piękne miasto :D
    zparaszam na mojego bloga orginalna-sann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja bym chciała wybrać się nad morze, ale w tym roku nie dam rady. U mnie niedziela też była strasznie gorąca i duszna. www.nature-child-its-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdj:)

    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. a dzisaj wtorek.. czy tam sroda.. i pogoda beznadziejna :C

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)