niedziela, 27 października 2013

learning ,learning ... :(

Siemka.Jak wam mija weekend ?U mnie dzisiaj jest ładna pogoda.Świeci słońce i jest nawet ciepło.Pewnie nie skorzystam z tej ładnej pogody , bo trzeba zadania odrobić i na dodatek mam sprawdzian jutro.Ja  no poniedziałek uczę się w niedzielę.Nie wiem czemu , tak jakoś już się przyzwyczaiłam.A wy też w niedzielę odrabiacie lekcje ?A dziś fotki z sesji #3 , następnym razem napisze ciekawszy post ,ale mam dużo nauki i dziś nie mogłam zrobić fotek , Pozdrawiam was kochani :)
+ słyszeliście tę piosenkę??Jest super -Robert M rządzi  :) link







11 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia :D obserwuję i zapraszam do mnie http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Te zdjęcia są fajne :>
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjecie :D Kojarze piosenke ale nie wiem skad :/ trudno :( oh znam ten bol ladna pogoda a ty nie mozesz wyjsc :/


    Framlii.blogspot.com
    Pozdrawiam z Holandii !!!
    Co powiesz na wzajemna obserwacje ? Przeczytaj post i napisz w komentarzu oke :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :) Też lubię Roberta M!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog, a w nim świetne zdjęcia ! :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :))

    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie było ładnie, ale się zepsuło. Ładnie^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna sukienka :-)
    Dziękuje za odwiedziny i komentarz :-) Obserwuje :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)