niedziela, 28 grudnia 2014

Podsumowanie 2014 roku ♥

Hej kochani . Już niedługo nowy rok i z tej okazji chciałam wam życzyć Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku .
W dzisiejszym poście postanowiłam zrobić krótkie podsumowanie . Nie będę się rozpisywać ,ale chciałabym wam pokazać te najważniejsze informacje/rzeczy/wydarzenia z roku 2014 :)
1.Nawiązałam współpracę z firmą Born Pretty Store i otrzymałam od tej firmy paczkę z biżuterią .
2.Wygrałam w konkursie na blogu kurtkę , która jest cudna .
3.Moja liczba obserwatorów i liczba wyświetleń wzrosła .
4.Nagrałam kilka filmików i mam nadzieję ,że w nowym roku będzie ich więcej .
5.Spędziłam wspaniałe wakacje .
6.Zmieniłam fryzurkę na inną .
7.Dostałam okulary od Firmoo
8.Zmieniłam wygląd bloga

To jest tylko skrót , bo na pewno bym znalazła więcej rzeczy . To są te ,które najbardziej zapamiętałam.
Mam nadzieję ,że w nowym roku mój blog będzie się jeszcze lepiej rozwijał i że nie stracę wytrwałości w pisaniu, bo wytrwałość i chęć to podstawa,czego wam życzę w prowadzeniu waszych blogów .
A tu wrzucam kilka fotek z różnych okresów 2014 roku







Oby 2015 był lepszy

18 komentarzy:

  1. Tak tego też Ci życzę !;)
    Fajna lista , to dużo się zmieniło ;)
    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A no tak, aby podsumować cały rok to trochę by tego pewnie było.

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie dopiero we wtorek się taki post pojawi :)

    _____________________________________
    fashion styling with Karl Lagerfeld
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kowbojski outfit jest cudny :D :) Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tych wszystkich osiągnięć! :)
    Świetne zdjęcia ;) Masz racje, oby następny rok był jeszcze lepszy!
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne outfity :)
    Najbardziej podoba mi sie ostatnie zdjęcie.
    Wpadnij do mnie forgive22.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne podsumowanie roku, oby lista obserwatorów wzrosła Ci jeszcze bardziej! ;)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne podsumowanie :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe podsumowanie!
    Zaproponowałaś ob za obs- ja już obserwuję i czekam na rewanż :)
    http://zuzianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. @ Nie bawię się we wspólne obserwacje. Jeżeli podoba Ci się mój blog i chcesz czytać kolejne posty - zapraszam do obserwacji, jeżeli nie, trudno. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zaproponowałaś wspólną obserwację u mnie na blogu, ja już zaobserwowałam i czekam na uczciwy rewanż z Twojej strony :)
    http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniałe podsumowanie
    obserwuję :)
    http://eerie-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super podsumowanie. Ja już obserwuję teraz twoja kolej. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaproponowałaś mi obserwację u mnie :) ja już Cię zaobserwowałam C: czekam na rewanż :)

    http://askers-aaskers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgodnie z umową zaczynam obserwować i czekam na rewanż :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)