sobota, 20 września 2014

School , school ...

Heeeeej . Od poniedziałku będzie już czwarty tydzień nauki w szkole . W tym tygodniu będę już mieć kartkówki i sprawdziany . Dużo się dzieje u mnie , cały czas coś robię . A to się uczę , a to załatwiam jakieś sprawy . Jednym słowem nie nudzę się .
+ W następnym poście będą fotki z nową fryzurką . Mam nadzieję ,że będziecie czekać na nowy post .








Życzę wam miłego dnia i powodzenia w szkole
Ps. Na razie fotki z zeszłego tygodnia , ponieważ nie zdążyłam od czwartku zrobić zdjęć z nową fryzurką.Wybaczcie



13 komentarzy:

  1. ciekawe co zmieniłaś :)

    _____________
    a u mnie?
    modne bluzy do rozdania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosty zestaw, ale wygląda fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to czasem marzę by się po prostu ponudzić bo w szkole gonią, oj gonią :) Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia! Świetna stylizacja ;)
    Czekam na fotki z nową fryzurką :)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny prosty zestaw, ja na szczęście szkołę mam już za sobą:)


    pozdrawiam
    http://velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny naszyjnik! my już pisaliśmy kilka sprawdzianów i kartkówek, ech, ciężko na tym biol-chemie... ;) dzięki i również życzę powodzenia od poniedziałku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ehh.. szkoła, Nie wiem co powiedzieć na ten temat :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice post! Would you like to follow each other on GFC?! Let me know and follow me on my blog, I will follow you right back on both GFC and Bloglovin!
    xx
    Annie
    www.the-lostangeles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny klasyczny strój i super naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy outfit! Pasuje ten stój do ciebie:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/09/messed-up-worldfd-up-world.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne połączenie. Śliczny niebieski :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)