sobota, 13 września 2014

Summer outfit ♥

Hej.Witajcie.Dzisiaj mam dla was summer outfit . Mam nadzieję ,że wam się spodoba . Piszcie czy wam się podoba albo co byście zmienili
Teraz nawiążę tematem trochę do szkoły . Powiem krótko , nie będę się rozpisywać . Chodzę teraz do liceum do 1 klasy na profil językowy. Szkoła jest fajna, mam dużo nowych i bardzo sympatycznych koleżanek , w szkole jest miła atmosfera także nie mam powodów do smutku . Mam tylko nadzieję ,że dam radę z nauką i niektórymi przedmiotami z których nie jestem tak dobra . Piszcie co u was w szkole , Trzymajcie się . Pa



 

7 komentarzy:

  1. Ja też chodzę teraz do liceum i zdecydowanie jest inaczej niż w gimnazjum, czuję się tu trochę dziwnie :)
    Ładny outfit :D
    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie ze podoba ci się w szkole iwgl :)
    ja za to nie za bardzo ciesze się ze swojej klasy ;/

    magdauke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia ! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)